معرفی آلبوم های استاد یار زبان های خارجی کوثرپرداز

آلبوم های استاد یار زبان های خارجی کوثرپرداز بانکی بی نظیر از نرم افزارهای چند رسانه ای آموزش زبان های مختلف در یک پکیج واحد با

معرفی آلبوم های استاد یار زبان های خارجی کوثرپرداز

آلبوم های استاد یار زبان های خارجی کوثرپرداز بانکی بی نظیر از نرم افزارهای چند رسانه ای آموزش زبان های مختلف در یک پکیج واحد با

استاد یارهای زبان خارجی کوثرپرداز ـ www.kowsarpardaz.com

http://s3.picofile.com/file/7640314080/ostadyarha.jpg


http://www.capriogroup.com/webstuff/Images/ButtonsAndSigns/Animated-PinnedNote-New.gif
 یادگیری زبان به کمک نرم افزارهای آموزش مالتی مدیا یا چند رسانه ای انقلابی در دنیای آموزش ایجاد کرده است. در حال حاضر کامپیوتر به عنوان یک استاد یار در کنار زبان آموز بهترین ابزار را برای شبیه سازی کامل محیط خارجی فراهم می کند و به کار گیری قابلیت های پردازشی و هوشمندانه کامپیوتر در طرح تست و مقایسه پاسخ های صوتی و متنی به سوالات سبب گردیده است تا فرآیند یادگیری سرعتی چندین برابر پیدا کند. در این میان شرکت های زیادی برای تولید نرم افزارهای آموزشی در حوزه زبان فعال شده اند ، که در این بین بعضی از شرکت ها شهرت جهانی یافته اند. این شرکت های بزرگ با سرمایه گذاری در حوزه آموزش مالتی مدیا یا چندرسانه ای زبان محصولاتی ویژه وبرتر را وارد زبان کرده اند که سبب شده است اولین انتخاب بسیاری از زبان آموزان قرار گیرند.
شرکت کوثرپرداز برای اولین بار به جمع آوری پکیج های آموزش زبان های خارجی به کمک کامپیوتر در آلبوم های یکپارچه و واحد نموده و سعی کرده است با عرضه کامل ترین و بی نقص ترین و بی قفل و رمز ترین پکیج ها ، نه تنها بهترین ها را یک جا و با مناسبت ترین قیمت در اختیار زبان آموزان مشتاق ایرانی قرار دهد ، بلکه به دلیل کامل و بی نقص بودن و امکان انتقال راحت این پکیج ها به داخل هارد ، زبان آموز این امکان را پیدا می کند تا در هرجایی که بخواهد و روی هر کامپیوتری که اراده کند نسخه کامل این نرم افزارها را در اختیار داشته باشد.
قیمت آلبوم های استاد یار زبان کوثرپرداز با احتساب تخفیف فصلی بیست درصد بسیار مناسب است و این مجموعه ها در حال حاضر بهترین مجموعه های یادگیری زبان به کمک در ایران برای زبان های گوناگون محسوب می شوند.
****
برای خرید این محصولات می توانید به شیوه تشریحی در این وبلاگ عمل کنید یا مستقیما از وب سایت شرکت کوثرپرداز دیدن نمائید.

http://s7.picofile.com/file/8236353500/kp_tel.gif

محصولات جدید در حوزه آموزش زبان های خارجی

سری آلبوم های یادگیری به کمک کامپیوتر و نرم افزارهای چند رسانه ای کوثرپرداز

سری استادیارهای زبان



http://s7.picofile.com/file/8236349176/eng_ostadyar_s.jpg
استاد یار زبان انگلیسی روی هشت دی وی دی چهل هزارتومان

روی هشت عدد دی وی دی با حجم نزدیک به سی گیگابایت نرم افزارهای مختلف آموزش یکصد زبان زنده دنیا از شرکت های چند رسانه ای معروف جهان برای شما جمع شده است.

محصول شرکت رزتا استون (Rosetta Stone) غول نرم افزارهای مالتی مدیای زبان فقط یکی از این آلبوم هاست.

سری کامل آموزش چندین زبان دنیای کمپانی یوروتاک(Euro Talk) و سری کامل آموزش زبان کمپانی معروف پیمزلر(Pimsleur) به همراه سری جدید لرن تو اسپیک چند زبانه و دیکشنری تصویری پنج زبانه و چندین نرم افزار مالتی مدیای دیگر آلبوم استادیار یکصد زبان کوثرپرداز را شکل داده اند.

قیمت این مجموعه روی هشت عدد دی وی دی چهل هزارتومان می باشد.

اگر در جستجوی آلبوم جامع چند رسانه ای برای زبان های مختلف دنیا به صورت یکجا می گردید استادیار یکصد زبان کوثرپردازهمان چیزی است که منتظرش بوده اید.

این نرم افزارها کامل و بدون نقص و تست شده می باشند و بدون هیچ مشکلی می توانید آن را به کامپیوتر خود منتقل کنید.

----------------------


باورنکردنی است اما حقیقت دارد. برای اولین بار نسخه کامل و بدون نقص تمام نرم افزارهای مالتی مدیای آموزش زبان شرکت های معروف و مطرح دنیا روی هشت عدد دی وی دی با قیمت استثنایی سی و دو هزارتومان تقدیم علاقه مندان می شود. در این مجموعه شما می توانید نسخه کامل تل می مور 8 و 9 و 10 زبان انگلیسی را یکجا در اختیار داشته باشید. همچنین رزتا استون آموزش انگلیسی لهجه آمریکایی و بریتانیایی نیز جزو مجموعه های ارزشمند این آلبوم است. دیکشنری معاصر لانگمین ، سری لرن تو اسپیک 10 و جملات ضروری به فارسی و آموزش گرامر به فارسی نیز از جمله محصولات بی نظیر موجود روی آلبوم استادیار زبان انگلیسی کوثرپرداز است. اگر بهترین معلم های زبان را یکجا می خواهید این همان پکیجی است که منتظرش بودید.



http://s7.picofile.com/file/8236349218/french_ostadyar_s.jpg
استاد یار زبان فرانسوی بیست و پنج هزارتومان

علاقه مندان زبان فرانسوی نیز می توانند استاد یار چند رسانه ای روی کامپیوتر شخصی خود برای زبان فرانسه از شرکت های بزرگ تولید نرم افزارهای مالتی مدیای زبان داشته باشند. آلبوم استاد یار زبان فرانسه کوثرپرداز شامل نسخه کامل تل می مور فرانسه 9 ، رزتا استون سطح 1 تا 5 ، یوروتاک فرانسه و پیمزلر فرانسه و چندین نرم افزار دیگر است.

قیمت این مجموعه روی چهار دی وی دی بیست و پنج هزارتومان است.

دقت داشته باشید در مجموعه های استادیار زبان کوثرپرداز شما تمام نرم افزارها را یکجا در اختیار دارید و مجبور نیستید برای نسخه های قدیمی و ناسالم چندین برابر هزینه کنید.

استادیارها آلبوم های آموزش زبان یکپارچه و سالم و بی نقصی هستند که بدون هیچ قفل و رمز بوده و به راحتی به کامپیوتر شما و دوستانتان قابل انتقال است.





http://s7.picofile.com/file/8236349242/german_ostadyar_s.jpg
استاد یار زبان آلمانی روی چهار دی وی دی بیست و پنج هزارتمان


استاد یار زبان آلمانی کوثرپرداز شامل تل می مور آلمانی ، رزتا استون آلمانی ، پیمزلر آلمانی، لرن تو اسپیک آلمانی و سری آموزشی صوتی به فارسی Buch-Deutsch و نرم افزارهای دیگر است. قیمت استادیار زبان آلمانی کوثرپرداز روی چهار عدد دی وی دی فقط بیست و پنج هزارتومان است.



http://s7.picofile.com/file/8236349268/italian_ostadyar_s.jpg
استاد یار زبان ایتالیایی روی شش دی وی دی سی هزارتومان


استاد یار زبان ایتالیایی کوثرپرداز بانکی است کامل از چندین نرم افزار چند رسانه ای یا مالتی مدیای آموزش زبان ایتالیایی مطرح در جهان از جمله سری کامل تل می مور ایتالیایی ، سری آموزش ایتالیایی پیمزلر، سری یونایتد لرنین




http://s6.picofile.com/file/8236349442/spanish_ostadyar_s.jpg
استاد یار زبان اسپانیایی روی هشت دی وی دی چهل هزارتومان


همه نرم افزارهای آموزش زبان با کامپیوتر موسوم به نرم افزارهای چند رسانه ای برای آموزش زبان اسپانیایی و اسپانیولی آمریکایی در یک پکیج واحد جمع آوری شده است تا فقط یک بار با حداقل هزینه ممکن کامل ترین پکیج چند رسانه ای آموزش اسپانیولی دنیا را در اختیار داشته باشید. نرم افزارهای موجود روی این پکیج عبارتند از تل می مور اسپانیایی ، یوروتاک ، پیمزلر و رزتا استون اسپانیایی و اسپانیایی لاتین ، لرن تو اسپیک اسپانیولی و ورد تاک و اینستنت ایمرژن اسپانیایی و...

مطمئن باشید استادیار آموزش زبان اسپانیایی کوثرپرداز کامل ترین پکیج موجود در بازار ایران است که تمام نرم افزارهای آن جدید و بدون نقص و تست شده تحویل شما می شوند.

قیمت این مجموعه روی هشت دی وی دی چهل هزارتومان است .



http://s7.picofile.com/file/8236349150/Arabic_ostadyar_s.jpg

استاد یار زبان عربی روی سه دی وی دی بیست وپنج هزارتومان


زبان عربی را همه در دبیرستان و دانشگاه یاد می گیرند. اما استاد یار زبان عربی کوثرپرداز کامل ترین مجموعه آموزش زبان عربی به کمک کامپیوتر در بازار است. این پکیج شامل سری کامل لتز لرن عربیک، سری کامل پیمزلر عربی و سری کامل رزتا استون عربی است که روی سه عدد دی وی دی به قیمت بیست و پنج هزارتومان عرضه شده است.


http://www.codehead.co.uk/images/lt_new.gif




http://s6.picofile.com/file/8236352892/chinese_ostadyar_s.jpg

استاد یار زبان چینی روی چهار دی وی دی بیست و پنج هزارتومان

زبان چینی از جمله زبان های به ظاهر سختی است که با کمک کامپیوتر می توان آن را بسیار راحت و شیرین و جذاب ساخت. استادیار زبان چینی کوثرپرداز بانکی است مطمئن و کامل و بی نقص از نرم افزارهای چند رسانه ای آموزش زبان چینی شامل سری کامل تل می مور چینی ، سری کامل پیمزلر چینی ، سری کامل رزتا استون چینی ، یورتاک و ورد تاک چینی و ....

قیمت خرید این پکیج روی چهار دی وی دی بیست و پنج هزارتومان است.


http://s7.picofile.com/file/8236349300/jappanese_ostadyar_s.jpg

استاد یار زبان ژاپنی روی پنج دی وی دی سی هزارتومان

استادیار زبان ژاپنی کوثرپرداز در بازار ایران که نرم افزار آموزشی زبان ژاپنی بسیار کم است حکم کیمیا را دارد این مجموعه روی پنج دی وی دی به قیمت سی هزارتومان عرضه شده است.

روی این پکیج شما می توانید نرم افزارهای چند رسانه ای زیر را ببینید:

تل می مور ژاپنی ، رزتا استون ژاپنی ، یوروتاک ژاپنی ،پیمزلر ژاپنی ،لرن تو اسپیک ژاپنی، ورد تاک ، اینستنت ایمرژن ، ژاپنی برای امروز و ...

همان گونه که گفتیم این بی نظیرترین پکیج موجود در بازار ایران برای آموزش زبان ژاپنی است.


http://www.gifandgif.eu/animated_gif/New/Animated%20Gif%20New%20(12).GIF



http://s6.picofile.com/file/8236349418/russian_ostadyar_s.jpg

استاد یار زبان روسی روی سه دی وی دی بیست هزارتومان


سری کامل آموزش صوتی زبان روسی همراه با سری کامل پیمزلر روسی و سری کامل رزتا استون روسی و لرن تو اسپیک روسی و.... روی سه عدد دی وی دی به قیمت تخفیفی بیست هزارتومان پکیج استاد یار زبان روسی کوثرپرداز را تشکیل داده است. این مجموعه بی نظیر برای کسی که می خواهد زبان روسی را در کمترین زمان ممکن و فقط با کمک کامپیوتر بیاموزد ایده آل ترین پکیج است.

*****


http://s6.picofile.com/file/8236348992/4ta7mahe_ostadyar_s.jpg


http://s7.picofile.com/file/8236349050/7ta15child_ostadyar_s.jpg

http://s6.picofile.com/file/8236349092/100zaban_ostadyar_s.jpg



http://s3.picofile.com/file/7640314080/ostadyarha.jpg
http://s7.picofile.com/file/8236353500/kp_tel.gif


http://s6.picofile.com/file/8236367084/shahrestan.jpg

http://s7.picofile.com/file/8236367068/tehran.jpg